Κυβέρνηση Μητσοτάκη: 1,3 δισ. ευρώ σε αποζημιώσεις εργολάβων – Το «πάρτι» με το δημόσιο χρήμα
Με την μέθοδο των αποζημιώσεων το σκάνδαλο διασπάθισης Δημοσίου Χρήματος!!!
ΤΟ ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΟ «ΚΟΛΠΟ» ΤΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ ΠΟΥ ΛΕΗΛΑΤΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟ: ΠΩΣ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΟΛΙΓΑΡΧΕΣ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΩΝ «ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΝ» ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΚΟΡΟΪΔΩΝ – ΟΡΓΗ ΛΑΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΕΙΝΑΕΙ
Σε ένα ακόμα μνημειώδες σκάνδαλο διασπάθισης του δημόσιου χρήματος, η κυβέρνηση Μητσοτάκη αποδεικνύεται ο ιδανικός χορηγός των φιλικών της ολιγαρχών, έχοντας παραδώσει το αστρονομικό ποσό των 1,3 δισεκατομμυρίων ευρώ σε κατασκευαστικές εταιρείες. Το προκλητικό αυτό ποσό καταβλήθηκε ως «αποζημίωση» για καθυστερήσεις σε δημόσια έργα, για τις οποίες υποτίθεται ότι ευθύνεται αποκλειστικά το ίδιο το κράτος. Πρόκειται για ένα καλοστημένο, συστηματικό «κόλπο» που ανθεί με την πλήρη ανοχή και κάλυψη του Μαξίμου, όπου το Δημόσιο αναλαμβάνει έργα και στη συνέχεια, μέσω μιας εσκεμμένης ή ανίκανης γραφειοκρατίας, «παγώνει» τις απαραίτητες διαδικασίες, όπως οι απαλλοτριώσεις και οι μελέτες. Αυτό δίνει το τέλειο πάτημα στους μεγαλοεργολάβους να προσφύγουν στη Δικαιοσύνη, να κερδίσουν θηριώδεις αποζημιώσεις και τελικά τα εκατομμύρια να μοιράζονται ανάμεσα στις εταιρείες και στο παρασιτικό σύστημα που μεθόδευσε την καθυστέρηση.








