Απέλυσαν νοσηλεύτρια στην Βρετανία επειδή είπε σε ασθενή ότι ο καρκίνος του προκλήθηκε από τα εμβόλια για τον COVID

Με άμεση απόλυση πλήρωσε μια νοσηλεύτρια στη Βρετανία τον ισχυρισμό της προς ασθενή, στον οποίο δήλωσε ότι η διάγνωσή του με καρκίνο ήταν άμεση συνέπεια των εμβολίων για τον COVID-19 που είχε λάβει.

Η διοίκηση του υγειονομικού ιδρύματος προχώρησε στην οριστική απομάκρυνσή της από τα καθήκοντά της κρίνοντας ότι η συμπεριφορά της συνιστά βαριά παράβαση καθήκοντος και θέτει σε κίνδυνο την ψυχική υγεία των ασθενών.

Το περιστατικό έφτασε παράλληλα και στο Πειθαρχικό Συμβούλιο Νοσηλευτικής (NMC), το οποίο εξετάζει πλέον την οριστική αφαίρεση της άδειας ασκήσεως επαγγέλματός της.

Σύμφωνα με τις επίσημες αναφορές, η νοσηλεύτρια την ώρα της φροντίδας ανέφερε στον ασθενή θεωρίες περί «τούρμπο-καρκίνου», υποστηρίζοντας ότι η ασθένειά του πυροδοτήθηκε από το mRNA εμβόλιο.

Η αντίδραση των συγγενών του ασθενούς ήταν ακαριαία. Προχώρησαν σε επίσημη καταγγελία, τονίζοντας το ανυπολόγιστο ψυχολογικό βάρος που πρόσθεσε αυτή η δήλωση σε έναν άνθρωπο που ήδη έδινε μάχη για τη ζωή του.

Η διοίκηση, εξετάζοντας τα στοιχεία, έκρινε τη στάση της εντελώς αντιεπαγγελματική και προχώρησε στην άμεση καταγγελία της σύμβασής της.

Οι βρετανικές υγειονομικές αρχές και οι διεθνείς αντικαρκινικοί οργανισμοί επανέλαβαν με αφορμή το περιστατικό ότι έχουν διεξαχθεί δεκάδες ανεξάρτητες μελέτες σε εκατομμύρια εμβολιασμένους παγκοσμίως, και δεν υπάρχει καμία απολύτως επιστημονική ένδειξη ή σύνδεση των εμβολίων Covid-19 με την εμφάνιση ή την επιδείνωση νεοπλασματικών ασθενειών.

pronews.gr

Δείτε περισσότερα

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button