Απάντηση στη Βακη από τον πρόεδρο της Φιλαρμονικής Μάντζαρος κ.Ιωάννη Τρυβιζά

 Η ύβρις προς τον Υμνο Μακεδονία Ξακουστή απο τη Βολευτινα Βάκη δεν έμεινε αναπάντητη απο τον Πρόεδρο της Φιλαρμονικής “Μάντζαρος” κ.Ιωάννη Τρυβιζά ..Μέσα απο το λογαριασμό του στο διαδίκτυο απάντησε στη Συριζαία που  μισεί τη Χώρα ,τη Μακεδονία τοσο πολύ που άνοιξε το βρωμόστομα της ..Αλλα τι να περιμένεις απο μια ανιστόρητη Εθνομηδενήστρια ..
ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΡΥΒΙΖΑΣ:«Σχετικά με την ανάρτηση της βουλευτού του ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ κας Φωτεινής Βάκη. Χθες στην παρέλαση για την 25η Μαρτίου στην Κέρκυρα αντηχούσε από άκρη εις άκρη από τις δύο παλαιότερες Φιλαρμονικές της Κέρκυρας η Μελωδία «Μακεδονία Ξακουστή» Φαίνεται ότι αυτό, αδικαιολόγητα, κατά την γνώμη μου ενόχλησε την βουλευτή του ΣΥ.ΡΙΖ.Α κα Φωτεινή Βάκη.
Αυτό το τραγούδι αποτελεί, εδώ και πάρα πολλά χρόνια τον «ύμνο» της Μακεδονίας, στο άκουσμα του έχουμε παρελάσει πολλές φορές στα μαθητικά και στρατιωτικά μας χρόνια, τότε βέβαια υπήρχε μία Μακεδονία ως εθνολογική οντότητα και σήμερα όμως, ακούγεται παντού στην Ελλάδα, τις 25 Μαρτίου ακούστηκε στην Καλαμάτα υπό την έγκριση του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας, ακούστηκε στην Αθήνα από τους Ευέλπιδες και τα ΛΟΚ, ακούγεται ευχάριστα και τραγουδιέται από τους απλούς ανθρώπους.
Οι στοίχοι του περιγράφουν αλήθειες σηματοδοτούν αγώνες και θυσίες και ενδυναμώνουν το πατριωτικό αίσθημα, σε όσους βέβαίως έχει απομείνει αυτό το χαρακτηριστικό.
Δεν είναι εξακριβωμένο ποιος το έγραψε, οποιοσδήποτε όμως και εάν είναι αυτός μπράβο του, αισθάνθηκε Έλληνας και δη Μακεδόνας, σημμερίστηκε τον αγώνα και τις θυσίες των Μακεδόνων για την λευτεριά τους και την Ελληνικότητα της Μακεδονίας.
Εάν η μελωδία του, κατά τον Μάρκο Δραγούμη δημιουργήθηκε η πρωτοακούστηκε εις τα εγκαίνια του Shola de la Alianza του πρώτου Εβραϊκού σχολείου της Θες/νικης δεν έχει καμία σημασία δεν μας ενοχλεί καθόλου, μακριά από εμάς οποιαδήποτε ρατσιστική προκατάληψη, για την ιστορία σας γνωρίζω ότι η «Μάντζαρος» υπήρξε η πρώτη Φιλαρμονική που δέχτηκε, ως μουσικούς Εβραίους.
Τελευταία, το «Μακεδονία Ξακουστή» έγινε πολύ δημοφιλές πιθανόν επειδή εκφράζει την αγανάκτηση του κόσμου για το Μακεδονικό Θέμα, πιθανόν, διότι για πρώτη φορά τον τελευταίο καιρό οπουδήποτε ακούγεται το συγκεκριμένο τραγούδι η ή μελωδία του καταχειροκροτείται από τον κόσμο, όπως συνέβη και στην Κέρκυρα.
Κυρία Βάκη, η Ιστορία, η καλλιτεχνική επάρκεια, η κοινωνική και πολιτιστική προσφορά των δύο παλαιότερων Φιλαρμονικών της Κέρκυρας στις οποίες αναφέρεστε δεν επιδέχονται αυτού του είδους τις παρατηρήσεις και τις εκφράσεις λύπης η συμπάθειας που εκφράζετε στην ανάρτηση σας «κρίμα που παιάνιζαν στην χθεσινή παρέλαση στην Κέρκυρα το εν λόγω άσμα οι δύο Φιλαρμονικές με πλούσια παράδοση κλπ» Κρίμα, κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι που στην ανάρτηση σας αναμιγνύεται τους «υπερπατριώτες, αυτούς που βεβηλώνουν μνημεία του ολοκαυτώματος με τη συγκεκριμένη «Σεφραδίτικη» Μελωδία και τις Φιλαρμονικές της Κέρκυρας.
ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΑΛΛΟ  ΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΒΑΚΗ…στα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ..
Καθόλου τυχαίως δέν ξεπετάχθηκε αὐτή ἡ νέα ἐπίθεσις κατά τῶν Ἑλλήνων Πατριωτῶν,ἀπό ἕνα ἀκόμη συριζαίϊκο βρωμόστομα.
Μέρος μιᾶς γενικώτερης τακτικῆς,ὄχι πρός ὑπεράσπισιν τῆς ἐπαισχύντου, προδοτικῆς συμφωνίας τῶν λιμνῶν,ἀλλά πρός ἐμπέδωσιν τοῦ : ἡ Μακεδονία εἶναι παρελθόν γιά τήν Ἑλλάδα εἴτε σᾶς ἀρέσει εἴτε ὄχι. 

Αὐτή ἡ Βάκη,ἡ συριζαία,πού ξέρασε τήν χολή κατά τῶν Ἑλλήνων καί τοῦ ἐμβατηρίου «Μακεδονία Ξακουστή»,δέν μᾶς λέει καί ποιά εἶναι ἡ καταγωγή της. 

Ἐνῶ στό βιογραφικό της,ἀπό τήν δική της σελίδα ( ἐδῶ) διαβάζουμε πώς γεννήθηκε στήν Ἀθῆνα,ἐκλέγεται ὡς βουλευτής Κερκύρας. Πρᾶγμα πού σημαίνει πώς εἶναι καί ὀ τόπος καταγωγῆς της,προφανῶς.

Νά ὑποθέσω τώρα ἐγώ,ἐξ ἀφορμῆς τῆς περίεργης,γιά νά μήν πῶ …ὕποπτης,συγχύσεως τοῦ πατριωτισμοῦ τῶν Ἑλλήνων μέ τά μνημεῖα ὁλοκαυτώματος,τούς βανδαλισμούς,τούς σεφαραδίτες  καί τά ἑβραϊκά σχολεῖα τῆς Θεσσαλονίκης,τίς γαλλικές ἐπαναστάσεις καί τούς διαφωτισμούς,πώς κάποια,ἔ, ὅλο καί κάποια σχέσι πρέπει νά ἔχῃ μέ ἑβραϊκή ῥίζα;

Τό ὕφος καί ἡ ἔκφρασίς της,μᾶς κάνει νά πιστέψουμε πώς ἡ πιθανότης αὐτή εἶναι πολύ μεγάλη…
Εἶναι βλέπετε καί ἡ Κέρκυρα…

Κέρκυρα, μία μεγάλη φιδοφωλιά !
Γιά νά μήν πῶ γιά τά βιβλία πού λέει,πώς ἔχει γράψει :
Marx and Habermas on the paradigm of production: towards a re–interpretation of the normative foundations of Critical Theory, (Μαρξ καιΧάμπερμας σχετικά με το πρότυπο της παραγωγής: προς μια νέα ερμηνεία των κανονιστικών θεμελίων της κριτικής θεωρίας) ἤ ἀλλιῶς : ἄρες μάρες κουκουνάρες! ! !
καί τό
Η πρόοδος στον Διαφωτισμό: πρόσωπα και προσωπεία ( περί Διαφωτισμοῦ διαβᾶστε ἐδῶ,ἐδῶ κι᾿ἐδῶ)

Καί βεβαίως εἶναι μέλος τοῦ Ἰνστιτούτου Πουλαντζᾶς,ἐννοεῖται…

Οἱ φιδοφωλιές τοῦ μαρξισμοῦ στήν Ἑλλάδα …

Τί νά πῶ; Ἔχουμε μπλέξῃ πολύ,πολύ ἄσχημα…

Τί εἶπε ἡ Βάκη ( ἄκου Βάκη ! ! ! ) περί τοῦ ἐμβατηρίου «Μακεδονία Ξακουστή » :

«Οι «υπερπατριώτες» που άδουν το «Μακεδονία ξακουστή» στις παρελάσεις και στα συλλαλητήρια στα οποία κάποιοι εξ αυτών βεβήλωναν μνημεία του Ολοκαυτώματος, καλό θα ήταν να γνωρίζουν ότι το εν λόγω άσμα είναι παλιό σεφαραδίτικο τραγούδι που δημιουργήθηκε για τα εγκαίνια του πρώτου εβραϊκού σχολείου της Θεσσαλονίκης το 1873.
 
Κρίμα που μια παλιά σεφαραδίτικη μελωδία έντυσε κακότεχνους στίχους και κατέστη σύμβολο σύγχρονης πατριδοκαπηλείας που ενθαρρύνει εθνικιστικές κραυγές.
 
Κρίμα που παιάνιζαν στην χθεσινή παρέλαση στην Κέρκυρα το εν λόγω άσμα, οι δύο Φιλαρμονικές με πλούσια και μακρά ιστορία. Ακούσαμε λοιπόν και στην Κέρκυρα το «Μακεδονία ξακουστή», στην κάτω πλατεία, εκεί που κάποιον Ιούλιο του μακρινού 1797 φυτεύανε το δέντρο της ελευθερίας, στολισμένο με τρεις κορδέλες στα χρώματα της Γαλλικής Επανάστασης και κάποια χρόνια αργότερα, μερικά μέτρα πιο πάνω, στην Ιόνιο Ακαδημία θα δίδασκε ο Κάλβος Διαφωτισμό.
 
Ελπίζω να μην ακούσουμε οσονούπω ότι και ο Ρήγας Φεραίος ήταν εθνομηδενιστής και άπατρις».

Βεβαίως,ἀπάντησι ἐπ᾿αὐτῶν τῶν ἐλεεινῶν γραφέντων ἀπό τήν συριζαία Βάκη,ἔδωσε ὁ Προέδρος τῆς «Μάντζαρος» Ἰωάννης Τριβυζᾶς,βάζοντάς της στήν θέσι της.

Ύβρις προς τον ύμνο «Μακεδονία Ξακουστή» από την βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Φ.Βάκη στην Κέρκυρα

Ἡ κυρία αὐτή,λοιπόν,πού θέλει νά λέγεται καί καθηγήτρια Πανεπιστημίου καί δή Ἱστορίας,συγχέει τούς συμμετέχοντες στό συλλαλητήριο γιά τήν Μακεδονία Ἕλληνες Πατριῶτες,μέ κάποιους πού διέπραξαν τούς βανδαλισμούς στό ἑβραϊκό νεκροταφεῖο τῆς Θεσσαλονίκης. Καί γιά τούς ὁποίους δέν γνωρίζουμε ἀπό ποῦ προέρχονται…

Ξέσπασμα ἤ προβοκάτσια;

Δῆλα δή,συγχέει δύο γεγονότα χρονικῶς διαφορετικά,παρουσιάζοντάς τα πώς συνέβησαν ταυτοχρόνως ! Δέν τό πλατιάζω,ἀφοῦ εἶναι ἀνάξιο σχολιασμοῦ…

Δεύτερον,παρουσιάζει πώς ἡ μουσική τοῦ ἐν λόγῳ ἐμβατηρίου γράφηκε γιά τά ἐγκαίνεια τοῦ α΄ἑβραϊκοῦ σχολείου ἐν Θεσσαλονίκη,διότι αὐτό τῆς λέει τό wikipedia. Ναί,τό λέει,ἀλλά λέει καί κάποια ἄλλα πράγματα τά ὁποῖα ἡ Βάκη παραλείπει νά ἀναφέρει.

(…Γυναίκες από την την Άνω Ορεινή και την Πετρούσα αποδίδουν τους ελληνικούς στίχους και τη διδασκαλία του χορού σε κάποιον ανώνυμο δάσκαλο μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο…wikipedia)

Δέν εἶναι βεβαίως καθόλου πρωτότυπη αὐτή ἡ τακτική,ἀφοῦ οἱ ἑβραῖοι συνηθίζουν νά οἰκειοποιοῦνται ξένα πράγματα,γενικῶς…

Τό ἄξιον ἀπορίας εἶναι πῶς αὐτή ἡ κυρία διδάσκει σέ Πανεπιστήμιο; ! 

Ἔτσι κάνει τήν διδασκαλία της,δίνοντας στούς φοιτητές της,μία μόνον ἐκδοχή,γιά κάτι τό ὁποῖο ἱστορικῶς δέν προσδιορίζεται ἀπολύτως ; !

Η ακριβής προέλευση του τραγουδιού δεν είναι γνωστή.(wikipedia)

Ὄχι,εἶναι γνωστότατη γιά τήν Βάκη καί εἶναι ΕΒΡΑΪΚΗ. Τελεῖα καί παύλα.

Καί ὅλα αὐτά γιά τήν Μακεδονία ἤ ἐπί τό ἀκριβέστερον γιά τήν Θεσσαλονίκη,τήν ὁποία πάντα ἔβλεπαν δική τους. Τήν «Ἱερουσαλήμ τῶν Βαλκανίων». Ἕνα ὄνειρο πού φαίνεται ὅλο καί πιό κοντά στήν πραγμάτωσή του…

Ἀπό τό περιοδικό ἑβραϊκά Χρονικά,Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2001, Ἡ ἑβραϊκή κοινότητα τῆς Θεσσαλονίκης καί ἡ ἐνσωμάτωσή της στό ἑλληνικό κράτος ( ἐδῶ)

Δείτε περισσότερα

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button