Βαθιώτης : Οι νέες ταυτότητες επί θύραις.. Αλλάζοντας Δικτατορική πίστα

Όσα ακούστηκαν πριν από έναν χρόνο στην πλατεία του Λαυρίου, αλλά στου Ελληνάρα του κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα!

Γράφει ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης

«Εάν ο Ελληνικός λαός εξανίστατο άλλοτε εναντίον των ατομικών φακέλων της αστυνομίας και εζήτει την δημοσίαν καύσιν αυτών ως λίαν επικίνδυνον διά την ελευθερίαν του ατόμου, πολύ περισσότερον θα έπρεπε να εξεγερθεί τ ώ ρ α κατά της εκδόσεως των ηλεκτρονικών τ α υ τ ο τ ή τ ω ν.

Αλλά περίεργον πράγμα: Ο λαός μας εν προκειμένω προ του σπουδαιοτάτου τούτου θεάματος, φαίνεται ως υ π ν ω τ ι σ μ έ ν ο ς. Διότι δυστυχώς η έκδοσις τοιούτων ταυτοτήτων θεωρείται ως επίτευγμα επιστημονικής προόδου. Κάτω όμως από το απατηλόν προσωπείον της “π ρ ο ό δ ο υ” δύνανται ν’ αποκρύπτωνται τα απαισιώτερα σχέδια των σ κ ο τ ε ι ν ώ ν δυνάμεων, των οπαδών του Αντιχρίστου. Το είπεν η ε π ι σ τ ή μ η; Πρέπει να υ π α κ ο ύ σ ω μ ε ν, έστω και αν θ υ σ ι ά ζ ο ν τ α ι αι ατομικαί μας ε λ ε υ θ ε ρ ί α ι. Ιδού η μωρά νοοτροπία των πολλών!

Αλλά πρέπει κάποτε ν’ αφυπνισθώμεν, διότι φακελλωνόμεθα όχι πλέον αστυνομικώς, αλλ’ ηλεκτρονικώς, όπερ –δεν αρνούμεθα– είναι π ρ ο ο ί μ ι ο ν μιας φοβεράς σ κ λ α β ι ά ς, η οποία έρχεται…».

π. Αυγουστίνος Καντιώτης, 1986


Στις 29 Ιουλίου 2022, σε εκδήλωση που διοργανώθηκε από τους υγειονομικούς στην πλατεία του Λουρίου, ο γράφων αναφέρθηκε στην δαιμονική απειλή της ψηφιακής εποχής και, ειδικότερα, στον τεράστιο κίνδυνο μιας καθολικής και αδιάλειπτης επιτήρησης των πολιτών που θα καταστεί δυνατή μέσω των νέων ταυτοτήτων.

Η ομιλία αυτή έλαβε χώρα μπροστά σε ένα ευάριθμο ακροατήριο (περίπου 150-200 ατόμων), την ώρα που η συμπαγής πλειοψηφία των Ελληναράδων διασκέδαζε τρωγοπίνοντας σε γειτονικά μαγαζιά.

Μετά την πρόσφατη αναγγελία της άφιξης των νέων ταυτοτήτων από τον κ. Μηταράκη

, αξίζει να θυμηθούμε τι έλεγε πριν από έναν περίπου χρόνο ο… γραφικός ομιλητής εκείνης της εκδήλωσης.

Στην συνέχεια παρατίθεται γραπτώς το κρίσιμο απόσπασμα της ομιλίας του, ενώ στο τέλος του παρόντος κειμένου ενσωματώνεται ολόκληρη η ομιλία (η γραπτή αποτύπωσή της αντιστοιχεί στα λεπτά 12:34 και επ.).


Υλοποιείται τον τελευταίο καιρό, εμμονικά και δαιμονικά, μια ανελέητη προπαγάνδα για την ανάγκη μετάβασής μας στην ψηφιακή εποχή.

Σύμφωνα, μάλιστα, με δήλωση του κ. Κ. Πιερρακάκη πρώην Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, «η ταυτότητα είναι ένα μέσο ταυτοποίησης στον φυσικό κόσμο, [όμως] η πιο ουσιαστική ταυτότητα είναι η ταυτότητα που έχουμε για τις ψηφιακές υπηρεσίες. Όλα γίνονται ψηφιακά πλέον».

Κατά λογική συνεπαγωγή, η δήλωση αυτή σημαίνει ότι ο ψηφιακός κόσμος είναι πιο ουσιαστικός σε σύγκριση με τον φυσικό! Αν, όμως, αληθεύει αυτή η πρόταση, τότε είναι πολύ εύκολο να πειστούν οι πολίτες ότι δεν χρειάζεται πλέον να ζουν μια μέχρι πρότινος κανονική ζωή, στην οποία συμμετείχαν με το σώμα τους ή, κατά την ορολογία που καθιερώθηκε επί κορωνοϊού, με φυσική παρουσία.

Αντιθέτως, θα είναι προτιμότερο να διάγουμε ψηφιακό βίο, απολαμβάνοντας εικονικά την ανθρώπινη επαφή και τις ομορφιές της Φύσης μέσα από τα γυαλιά του Metaverse.

Βεβαίως, έτσι όπως εξαπλώνεται το φαινόμενο του πανεμπρησμού, δηλαδή του εμπρησμού που κατακαίει ολόκληρο τον πλανήτη και όλως συμπτωματικώς εξυπηρετεί τα νεοταξίτικα σχέδια για έξυπνα δάση ή για αιολικά και φωτοβολταϊκά πάρκα, σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχει ούτε ένα αληθινό δέντρο στο οποίο θα βρίσκουμε καταφύγιο σκιάς, ακούγοντας ταυτοχρόνως το ψυχοθεραπευτικό θρόισμα των φύλλων του.

Ο ψηφιακός πολίτης, παρότι διαφημίζεται ως ένα νεοταξίτικο επίτευγμα μοναδικής προόδου, εν τέλει θα είναι ένας αόρατος πολίτης, ο οποίος, φυλακισμένος στο ιδιωτικό του κλουβί, θα δραπετεύει εικονικά προς όποια κατεύθυνση επιθυμεί, ανίκανος όμως να χρησιμοποιήσει το σώμα του.

Ας συνειδητοποιήσουμε ποια είναι τα βήματα της σταδιακής εξαΰλωσης του πολίτη που έχουν σχεδιάσει οι εξολοθρευτές μας:

Πρώτα μας φόρεσαν μάσκες και κατέστρεψαν το ιερότερο σημείο του ανθρώπου, το πρόσωπό μας.

Εν συνεχεία, μας καλλιέργησαν την ιδέα του τρίτου ή του ουδέτερου φύλου, καθιστώντας ρευστή την οριοθέτηση του αρσενικού έναντι του θηλυκού και δίνοντας ολοένα και συχνότερα το προβάδισμα στην γυναικεία φύση, υποθάλποντας την θηλυκοποίηση της κοινωνίας.

Το σώμα μας μοιάζει πλέον με βιοπολιτική ταπετσαρία, πάνω στην οποία ο καθένας μπορεί να γράψει όποιο φύλο του καπνίσει. Σε λίγο, σύμφωνα με τις επιταγές του ανάποδου κόσμου, οι πρώην φυσιολογικοί θα είναι μη φυσιολογικοί και οι μη φυσιολογικοί θα είναι φυσιολογικοί, ενώ πολλοί θα αρχίσουν να φλερτάρουν με την ιδέα της ασεξουαλικότητας.

Κοντοζυγώνει, λοιπόν, η ώρα της τρίτης πίστας: Ο απρόσωπος και ασεξουάλ πολίτης θα γίνει ασώματος, κυκλοφορώντας πλέον αόρατα, σαν ινδουιστικό άβαταρ, μέσω των συνάψεων του δικτύου. Από τον αόρατο εχθρό θα περάσουμε στον αόρατο πολίτη!

Φαίνεται ότι η Νέα Τάξη Πραγμάτων έχει μανία με τα αόρατα. Μήπως γιατί το αφεντικό της είναι κάποιος αόρατος μαριονετίστας, ο οποίος θέλει να συντονιστούμε με αόρατα, δαιμονικά πνεύματα, και να αποκτήσουμε την λεγόμενη συμπαντική συνείδηση, όπως πρεσβεύει η καμπάλα;

Μέσα σε αυτό το ψηφιακό πλαίσιο, το οποίο, με δόλωμα την απλοποίηση των συναλλαγών, προλειαίνει το έδαφος για την καθολική και αδιάλειπτη επιτήρηση των πολιτών, η ψηφιακή ενσωμάτωση της αστυνομικής ταυτότητας και του διπλώματος οδήγησης στο κινητό μας τηλέφωνο και η λήψη του Ενιαίου Αριθμού του Πολίτη προκαλούν έντονη ανησυχία σε όσους διατηρούν μνήμη από τις αντιδράσεις που είχαν ξεσπάσει το 1986 κατά της απόπειρας ηλεκτρονικού φακελώματος με την χρήση του Ενιαίου Κωδικού Αριθμού Μητρώου (ΕΚΑΜ), αποτελούμενου από 13 ψηφία.

Τότε, όμως, υπήρχε ένας Μητροπολίτης του αναστήματος του Αυγουστίνου Καντιώτη, ο οποίος προέτρεπε τον λαό να αντιδράσει γράφοντας τα ακόλουθα λόγια (φύλλο 449/1986 της Χριστιανικής Σπίθας):

«Εάν ο Ελληνικός λαός εξανίστατο άλλοτε εναντίον των ατομικών φακέλων της αστυνομίας και εζήτει την δημοσίαν καύσιν αυτών ως λίαν επικίνδυνον διά την ελευθερίαν του ατόμου, πολύ περισσότερον θα έπρεπε να εξεγερθεί τώρα κατά της εκδόσεως των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων.

Δείτε περισσότερα

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης
Close
Back to top button