Σείστηκαν οι πλανήτες πριν σειστεί η Γη; Η αμφιλεγόμενη πρόβλεψη του Ολλανδού ερευνητή που «έπεσε μέσα» για τη Βενεζουέλα!
Λίγες ώρες πριν η Γη σειστεί από τους δυνατούς σεισμούς στη Βενεζουέλα, ένα μήνυμα στα social media είχε ήδη χτυπήσει… καμπανάκια. Και δεν ήταν από κάποιο σεισμολογικό κέντρο, αλλά από έναν άνθρωπο που κοιτάζει ψηλά, προς τους πλανήτες.
Άλλοι τον θεωρούν πρωτοπόρο, άλλοι τον αποκαλούν απλώς «τυχερό» ή ψευδοεπιστήμονα. Ωστόσο, η τελευταία του ανάρτηση έκανε ξανά το γύρο του κόσμου.
Planetary and lunar geometry in the next two days. Potential for some stronger seismic activity. pic.twitter.com/VegbtZUHqS
— SSGEOS (@ssgeos) June 24, 2026
Τι είπε ακριβώς;
«Η αστρονομική διάταξη των πλανητών και της Σελήνης τις επόμενες δύο ημέρες δείχνει πιθανότητα ισχυρότατης σεισμικής δραστηριότητας».
Και ποιοι πλανήτες «έδειξαν» τον κίνδυνο; Σύμφωνα με τα γραφήματά του, ο Ερμής, ο Ουρανός και ο Άρης βρίσκονταν σε κρίσιμη γωνιακή σχέση με τη Γη.
Φυσικά, η επίσημη επιστήμη παραμένει σκεπτική. Οι σεισμολόγοι λένε ότι δεν υπάρχει αποδεδειγμένη σύνδεση μεταξύ πλανητικών κινήσεων και ρηγμάτων. Όμως, όταν οι προβλέψεις του Χούγκερμπετς «πέφτουν μέσα» ξανά και ξανά (όπως στο παρελθόν με άλλους μεγάλους σεισμούς), είναι δύσκολο να μην τραβήξουν την προσοχή.
Είτε πρόκειται για βαθιά γνώση που αγνοούμε, είτε για εντυπωσιακές συμπτώσεις, ένα είναι σίγουρο: Το μάτι του Ολλανδού ερευνητή ήταν στραμμένο στον ουρανό όταν η Γη αποφάσισε να θυμώσει.








