Η ανθρωπότητα σκλαβωμένη στη φυλακή της νανοτεχνολογίας : τι μας λένε τα whitepapers
Συνέντευξη με τον Dr. Daniel Broudy
Το διαβολικό δίδυμο της Τεχνοκρατίας είναι ο Υπερανθρωπισμός, και συντονίζονται μαζί σε τέλεια αρμονία. Αυτό που οι άνθρωποι έχασαν με την Τεχνοκρατία είναι αρκούντως κακό: Ο Υπερανθρωπισμός (που είναι κατάπτυστα προσωπικός) θα σκοτώσει κάθε ανθρώπινη αυτονομία. Η NBIC (Nano-Bio-Info-Cogno), ή η Επιστήμη της Σύγκλισης, δεν αφορά τη βελτίωση των ανθρώπινων επιδόσεων, αλλά την κατασκευή μιας αναπόδραστης βιο-νανο-φυλακής γύρω από όλη την ανθρωπότητα. Όπως είπε ο Harari, «η τεχνολογία μπαίνει κάτω από το δέρμα σας».
Ο Dr. Broudy είναι συνάδελφος στην Ομάδα Μελέτης για την Τεχνολογία και την Εξουσία που παρουσίασε το Συμπόσιο για τον OmniWar το 2024. Τα βίντεο και το κείμενο βρίσκονται εδώ, και σας συνιστώ ανεπιφύλακτα να αφιερώσετε λίγες ώρες για να ρίξετε μια ματιά. Αυτή ήταν μια συντονισμένη προσπάθεια που χρειάστηκε αρκετές εβδομάδες από τον χρόνο μας για την προετοιμασία, ώστε να παρουσιάσουμε ένα ενιαίο μήνυμα σε ένα πολύπλοκο πεδίο μάχης. Το επόμενο Συμπόσιό μας θα πραγματοποιηθεί στις 26 Απριλίου 2025 με τίτλο OMNIWAR: Η ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ.
Έχετε προειδοποιηθεί!
⁃ Patrick Wood
Τα whitepapers του WEF, της Ευρωπαϊκής Ενωσης και διαφόρων κυβερνήσεων σε όλο τον κόσμο σκιαγραφούν ένα τεχνολογικό μέλλον για την ανθρωπότητα που μπορεί να περιγραφεί μόνο ως μια φυλακή απόλυτης διορατικότητας και ελέγχου σε όλη την εσωτερική και εξωτερική σας υπόσταση.
Σε αυτή τη συνέντευξη ο Dr. Daniel Broudy, καθηγητής στο Okinawa Christian University, δείχνει τι περιγράφουν αυτές οι λευκές βίβλοι και τα επιστημονικά έγγραφα και πώς η ανθρωπότητα προγραμματίζεται να το αποδέχεται και να το γιορτάζει με μεγάλη ευκολία. Η «ενίσχυση» των ανθρώπων με νανοτεχνολογία δεν είναι πια επιστημονική φαντασία, είναι ήδη σε πλήρη εξέλιξη. Σάιμποργκς που περπατούν ανάμεσά μας; Βρίσκονται ήδη σε μαζική παραγωγή.
Παρόλα αυτά, το μέλλον είναι αυτό που επιλέγουμε εμείς και το πρώτο βήμα είναι να ενημερωθούμε για το τι έχουν σχεδιάσει οι ελίτ για την ανθρωπότητα.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO ΕΔΩ:https://anatropi.substack.com
🔳ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟ
— Εισηγητής : Κυρίες και κύριοι, καλώς ήρθατε. Ονομάζομαι Vance Evermonde και έχω την τιμή να είμαι ο οικοδεσπότης σας σήμερα στο Kla.TV, το δίκτυο μέσων ενημέρωσης. Μας περιμένει μια σημαντική συζήτηση, η οποία εξετάζει τις διασταυρώσεις της τεχνολογίας, της ανθρώπινης αυτονομίας και του μέλλοντος της κοινωνίας. Σήμερα, θα εξερευνήσουμε τα θέματα της ερευνητικής εργασίας με τίτλο «Cyborgs Are Us, the Bio-Nano-Panopticon of Injected Bodies» (Τα Σάιμποργκς είμαστε Εμείς, το Bio-Nano-Panopticon των Εγχυόμενων Σωμάτων), που συνυπογράφουν οι Dr. Valerie Keary και Dr. Daniel Broudy. Η εργασία αυτή εξετάζει κριτικά την ενσωμάτωση της βιο-νανοτεχνολογίας στην κοινωνία. Για να μας βοηθήσει να περιηγηθούμε σε αυτό το σύνθετο και προκλητικό για σκέψη θέμα, έχω την τιμή να παρουσιάσω τον Dr. Daniel Broudy, καθηγητή Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας στο Christian University της Okinawa στην Ιαπωνία.
Με ένα βαθύ υπόβαθρο στη γλώσσα, την ανάλυση των μέσων ενημέρωσης και την κριτική θεωρία, ο Δρ Broudy φέρνει μια μοναδική προοπτική για τους τρόπους με τους οποίους οι δομές εξουσίας χρησιμοποιούν τη γλώσσα και την τεχνολογία για να διαμορφώσουν τη δημόσια αντίληψη. Οι ερωτήσεις που θα θέσω σήμερα έχουν σχεδιαστεί για να προκαλέσουν βαθύτερη σκέψη και να ενισχύσουν την ευαισθητοποίηση. Θα ενθαρρύνουν κριτικές συζητήσεις σχετικά με την τεχνολογική ηθική, τις κοινωνικές επιπτώσεις και την ισορροπία μεταξύ καινοτομίας και ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Έτσι, χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση, Dr. Broudy, θα μπορούσατε να ξεκινήσετε με την παρουσίαση του εαυτού σας και να μοιραστείτε τι περισσότερο έχετε να πείτε για τα ανθρώπινα δικαιώματα; που σας παρακίνησε να συν-συγγραφείτε αυτή την ερευνητική εργασία;
— Dr. Broudy: Vance, σας ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση να έρθουμε να μιλήσουμε και να αναλύσουμε τις λεπτομέρειες που προσπαθούμε να διερευνήσουμε τα τελευταία τέσσερα ή πέντε χρόνια. Εκτιμώ λοιπόν την πρόσκληση και εκτιμώ επίσης τις ερωτήσεις. Είναι πραγματικά καλές ερωτήσεις και θα ήθελα να τις σημειώσω γιατί είναι πολύ σύνθετες οι απαντήσεις σ’αυτές. Το υπόβαθρό μου είναι λοιπόν στην ψυχογλωσσολογία, αλλά η ερευνητική μου περιοχή έχει διευρυνθεί τα τελευταία 20 χρόνια και διασταυρώνεται με τη γνωστική γλωσσολογία και τη νευρογλωσσολογία. Ενδιαφέρομαι πραγματικά για το πώς η γλώσσα, τα σημεία, τα σύμβολα, τα χρώματα, οι ήχοι, η εικόνα, πώς όλα αυτά χρησιμοποιούνται στο τοπίο των μέσων ενημέρωσης για να επηρεάσουν τις αντιλήψεις μας και τα συναισθήματά μας για τον κόσμο γύρω μας. Έτσι, η έρευνά μου έθεσε περισσότερα ερωτήματα σχετικά με τις διαφορές μεταξύ του διαμεσολαβούμενου κόσμου και του εμπειρικού κόσμου. Και μου φαίνεται ότι όλο και περισσότερο, ειδικά τα τελευταία 20 χρόνια, τουλάχιστον μετά την 11η Σεπτεμβρίου, ο διαμεσολαβούμενος κόσμος έχει γίνει όλο και πιο ισχυρός πάνω στις αντιλήψεις μας για την πραγματικότητα, καθώς μας προτρέπουν ως πολίτες να δίνουμε όλο και περισσότερη προσοχή στη διαμεσολάβηση του κόσμου μέσω του αυξανόμενου αριθμού οθονών.
Ήμουν λοιπόν στην Ιαπωνία και έκανα αυτή τη δουλειά. Αρχικά ήρθα εδώ πριν από περίπου 30 χρόνια. Δίδασκα στην Κορέα για μερικά χρόνια. Και πριν από αυτό, ήμουν στο στρατό για περίπου επτά χρόνια, κάνοντας ανάλυση εικόνων. Έτσι, ένα μεγάλο μέρος της επαγγελματικής μου εμπειρίας όταν ήμουν στο στρατό ήταν πολύ χρήσιμο στο να βλέπω μοτίβα στην ανάλυση που κάνω στη γλώσσα και τα μέσα ενημέρωσης. Αυτή είναι λοιπόν, υποθέτω, μια σύντομη εισαγωγή.
— Εισηγητής: Σπουδαία. Σας ευχαριστώ. Σας ευχαριστώ, Dr. Broudy. Η πρώτη μου ερώτηση θα είναι αυτή: Ποιες ηθικές εκτιμήσεις προκύπτουν από την ενσωμάτωση της βιο-νανοτεχνολογίας στο ανθρώπινο σώμα, ιδιαίτερα μέσω ιατρικών παρεμβάσεων όπως τα εμβόλια mRNA;
— Dr. Broudy: Νομίζω ότι αυτή είναι μια σπουδαία ερώτηση. Ο όρος. . . Πρώτα απ’ όλα, ίσως μπορούμε να μιλήσουμε εν συντομία για την ίδια την ερώτηση και τον όρο “παρέμβαση”. Πραγματικά πιστεύω ότι είναι ένας ενδιαφέρων τρόπος να πλαισιώσουμε μια συζήτηση, επειδή ο όρος παρέμβαση, για μένα, πλαισιώνει ένα είδος επίθεσης. Ο συνειρμός υποδηλώνει την αδυναμία του αντικειμένου απέναντι στην παρέμβαση ή ένα είδος αυτοαιτιολογημένης παρέμβασης ή εισβολής κατά του στόχου. Φαντάζομαι, έναν τοξικομανή, για παράδειγμα, του οποίου η οικογένεια θεωρεί απαραίτητο να παρέμβει στη ζωή αυτού του ατόμου και να πραγματοποιήσει κάποιου είδους παρέμβαση που θα βοηθήσει αυτόν τον τοξικομανή να ανακτήσει κάποια κανονικότητα. Και επίσης, αν σκεφτείτε το παρελθόν, ξέρετε, όταν οι λεγόμενες “ανθρωπιστικές επεμβάσεις”, εισαγωγικά, πραγματοποιήθηκαν σε διάφορα αφρικανικά έθνη, και αυτές είναι που προκάλεσαν κάθε είδους προληπτικές επιθέσεις. Ο ίδιος ο όρος, μου θύμισε το αρκετά διάσημο δοκίμιο της Σίλια Φάρμπερ, φαντάζομαι ακόμα, το δοκίμιο του 1989 στο περιοδικό Spin σχετικά με την παρέμβαση που ασκήθηκε σε ετοιμοθάνατους ασθενείς με AIDS με αυτό το πολύ δηλητηριώδες φάρμακο AZT που είχε εγκαταλειφθεί. Και ήταν ένα πολύ ενδιαφέρον παράδειγμα για τους καρκινοπαθείς, κατά κάποιο τρόπο επαναχρησιμοποιήθηκε για να δούμε πώς θα λειτουργούσε στους ασθενείς με AIDS. Έτσι, ο ίδιος ο όρος, παρέμβαση, είναι πραγματικά ενδιαφέρων.
Και όταν σκέφτομαι τη νανοτεχνολογία, ξέρετε, τις επεμβάσεις της νανοτεχνολογίας, νομίζω ότι μπορούν να κατανοηθούν υπό παρόμοιο πρίσμα. Μου φαίνεται ότι κανείς από τους αρμόδιους δεν γνωρίζει με βεβαιότητα αν η ενσωμάτωση της νανοτεχνολογίας με τη σάρκα και το αίμα είναι πραγματικά ασφαλής. Και νομίζω ότι αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πολλά, πολλά χρόνια πριν, δεκαετίες πριν, η Antionetta Gatti και ο Stefano Montanari πρωτοστάτησαν στον τομέα της νανοπαθολογίας. Έτσι, νομίζω ότι αν θέλουμε πραγματικά να δούμε την πιο πρόσφατη έρευνα σχετικά με αυτές τις ενσωματώσεις της νανοτεχνολογίας, πρέπει να δούμε τη δουλειά που κάνουν εδώ και πολλά χρόνια. Ξέρετε, όπως κάθε καλός επιστήμονας, η Antionetta και ο Stefano θέτουν τα είδη των ερωτήσεων που μου φαίνεται ότι δεν τίθενται σήμερα από τους λεγόμενους “επιστήμονες”, δηλαδή το ερώτημα αν η νανοτεχνολογία είναι κάτι που είναι πραγματικά ασφαλές να ενσωματωθεί στα ανθρώπινα σώματα.
Είναι ορθολογική, η χρήση αυτών των τεχνολογιών; Και, αν ναι, ποιες είναι οι επιπτώσεις; Περιμένουμε, ποιες είναι μερικές από τις επιπτώσεις που θα περιμέναμε να δούμε στην ανθρώπινη υγεία; Οι όποιες ηθικές εκτιμήσεις σχετικά με τις χρήσεις τους, μου φαίνεται ότι έχουν περιοριστεί βιαστικά σε εκτιμήσεις σχετικά με τα πιθανά κέρδη των επενδυτών. Και αυτή η τυφλή πορεία, κατά την εκτίμησή μου, προς την υπόσχεση των κερδών έχει μεταφραστεί σε πάρα πολλές απώλειες. Ξέρετε, όλοι μιλούν για τα λιπιδικά νανοσωματίδια, σωστά; Κάποιοι άνθρωποι που μελετούν μικροσκοπικά, που κάνουν μελέτες μικροσκοπίας, λένε ότι υπάρχουν τρισεκατομμύρια από αυτά τα λιπιδικά νανοσωματίδια ελεύθερα σε σώματα, δισεκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Έτσι, η ερώτησή μου θα ήταν, γιατί, τα κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης, δεν έχουν κάνει κανένα ρεπορτάζ για υπερβολικούς θανάτους, για παράδειγμα, στον απόηχο των εκστρατειών εμβολιασμών; Αυτές είναι λοιπόν μερικές από τις σκέψεις μου σχετικά με αυτές τις “παρεμβάσεις”.
— Εισηγητής: Σας ευχαριστώ, Dr. Brody. Η επόμενη ερώτηση αφορά το πώς η έννοια του βιο-νανο-πανοπτικού αντανακλά τη δυνατότητα τεχνολογικής επιτήρησης μέσα στα βιολογικά μας συστήματα;
— Dr Broudy: Αυτή είναι η ιδέα του Bentham του 18ου αιώνα, σωστά; Σχετικά με την ιδέα της κοινωνικής θεωρίας για τις φυλακές και το πώς να αποκαταστήσουμε ή να φυλακίσουμε. Νομίζω ότι αυτές οι ιδέες είναι στην πραγματικότητα, ξέρετε, αρκετά σημαντικές σήμερα. Πολύ προφητικές. Αναφερόταν σε μια φυλακή στην οποία οι κρατούμενοι δεν γνωρίζουν αν ή πότε παρακολουθούνται, αν τους παρακολουθούν. Και έτσι η ιδέα είναι ότι αυτή η αντίληψη, αυτή η εντύπωση της πανταχού παρούσας παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο παρακινεί τους κρατούμενους να έχουν την καλύτερη δυνατή συμπεριφορά. Ξέρετε, πού το έχουμε ξανακούσει αυτό; Πολύ, πολύ πρόσφατα, τις τελευταίες εβδομάδες. Αυτό ακριβώς ακούμε. Ξέρετε, οι τεχνοκράτες και τα τσιράκια τους αυτό συζητούν για το σήμερα!
Ετοίμασα μια διαφάνεια, αν θέλετε να μοιραστώ μαζί σας κάποιες λεπτομέρειες για το πώς μπορεί να μοιάζει αυτό, μπορείτε να το δείτε αυτό;
— Εισηγητής: Ναι, το βλέπω.
— Dr Broudy: Εντάξει. Αυτό, νομίζω ότι είναι από μια εργασία του 2015 σχετικά με το Bio-nano Διαδίκτυο των πραγμάτων ( Internet of Bionano things). Αυτό είναι ένα σχήμα που είναι αρκετά ενδιαφέρον. Μπορείτε να δείτε ότι τα στοιχεία του Διαδικτύου των πραγμάτων Bionano αποτελούνται από νανο-κόμβους, νανο-δρομολογητές, συσκευές νανο-μικρο-διεπαφής, βιο-κυβερνο-διεπαφές, πύλες και διακομιστές ειδικών εφαρμογών. Οπότε, υποθέτω ότι αυτό που βλέπουμε εδώ, είναι δύσκολο να γίνει αντιληπτό μόνο από το κείμενο, αλλά η ιδέα είναι ότι τα σώματα, το αίμα και οι εγκέφαλοι θα χρησιμεύουν ως μέσα -και είναι δύσκολο να το αντιληφθούμε- το σώμα, ίσως ως αρχιτεκτονική για τη συνδεσιμότητα.
Μπορείτε να δείτε, ίσως μπορώ να το απεικονίσω καλύτερα σε αυτή τη διαφάνεια, ώστε να μπορείτε να δείτε πώς οι συσκευές νανο-, μικρο- και μακρο-κλίμακας θα εκτελούν διάφορες εργασίες όπως η ανίχνευση, η μετάδοση και ο υπολογισμός δεδομένων. Υποθέτω ότι αν σκεφτόσασταν το φορητό σας υπολογιστή ή το smartphone σας, το IOBNT, το Διαδίκτυο των βιο-νανο πραγμάτων, αποτελείται από διάφορα εξαρτήματα που εκτελούν μια σειρά από παρόμοιες εργασίες. Έτσι, μπορείτε να φανταστείτε ότι η σάρκα και το αίμα σας αποτελούν πλέον μέρος των ολοκληρωμένων κυκλωμάτων στο… παγκόσμιο κεντρικό νευρικό σύστημα. Λοιπόν, συγγνώμη, αυτό είναι στα ιαπωνικά. Έτσι, έχετε τις συσκευές νανοκλίμακας, μικροκλίμακας και μακροκλίμακας εδώ.
— Εισηγητής: Εντάξει. Σας ευχαριστώ πολύ. Πολύ εντυπωσιακό, πραγματικά. Και, η επόμενη ερώτησή μου αφορά το ποιες είναι οι επιπτώσεις αυτών των τεχνολογιών στην ιδιωτική ζωή και τη σωματική αυτονομία;
— Dr. Broudy: Μμμ. Λοιπόν, μου φαίνεται ότι επειδή τα σώματα και οι εγκέφαλοι θα συνδέονται στο Διαδίκτυο σε πραγματικό χρόνο, η ιδιωτικότητα και η σωματική αυτονομία θα εξαφανιστούν. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, ξέρετε, υπάρχει η Τέταρτη Τροποποίηση του Συντάγματος που περιορίζει και απαγορεύει στην κυβέρνηση να διεξάγει αδικαιολόγητες έρευνες και καταπατήσεις. Λοιπόν, αυτές οι νέες τεχνολογίες αφήνουν τους πολίτες εκτεθειμένους σε εισβολές, όχι μόνο στο σπίτι αλλά και στη βιολογική κατοικία της ψυχής σας, στο μυαλό σας. Ναι, νομίζω ότι αν όλα αυτά ακούγονται κάπως σαν επιστημονική φαντασία, όντως φαίνονται αρκετά παράλογα, ακόμη και οι διαφάνειες που σας έδειξα από αυτές τις επιστημονικές εργασίες. Αν όντως μοιάζει με επιστημονική φαντασία, σκεφτείτε τον βαθμό στον οποίο, ας πούμε, οι τεχνολογίες έχουν ήδη καθιερωθεί σε έγγραφα πολιτικής και εκτελεστικά διατάγματα σε όλη την Ευρώπη, το Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά, τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Αυστραλία. Έχω κάποιες διαφάνειες αν θέλετε να τις δείτε…
— Εισηγητής: Βέβαια, φυσικά.
— Dr. Broudy: Σκέφτηκα ότι θα ήταν καλό να αναφερθώ σε κάποια από τα στοιχεία των ασκούμενων πολιτικών. Για παράδειγμα, σε αυτό, από το 2014, η Ε.Ε. προβλέπει την εφαρμογή αυτών των νέων τεχνολογιών. Μπορείτε να δείτε ότι έχω επισημάνει μερικά ενδιαφέροντα τμήματα εδώ. Νομίζω ότι ολόκληρο το έγγραφο είναι πολύ ενδιαφέρον, πολύ αποκαλυπτικό. Αλλά εδώ με κίτρινο χρώμα, μπορείτε να δείτε τους γενετικά ενισχυμένους ανθρώπους, τον τρανσουμανισμό, και την ενισχυμένη ανθρωπότητα, την τεχνητά ενισχυμένη, την τεχνολογική μοναδικότητα. Εννοώ, αυτό είναι κάτι σαν μακροπρόθεσμο. Έτσι, μπορείτε επίσης να δείτε, δεν ξέρω αν μπορείτε να δείτε τον δείκτη εδώ, τον δρομέα μου;
— Εισηγητής: Ναι, ναι, βλέπω. Και το N -B -I -C.
— Dr. Broudy: Ναι, το NBIC. Θα μιλήσουμε γι’ αυτό με περισσότερες λεπτομέρειες σε λίγο. Οπότε, να έχετε κατά νου ότι βρισκόμαστε στο 2014. Μπορείτε να δείτε ότι αυτή η διαφάνεια μου έκανε εντύπωση εξαιτίας αυτού που φαίνεται να είναι, η έκκληση για αυτές τις τεχνολογικές παρεμβάσεις στο όνομα της διασφάλισης της ειρήνης και της σταθερότητας ή της ειρήνης και της ασφάλειας. Και αυτό στην πραγματικότητα μου έφερε στο μυαλό ένα απόσπασμα της Καινής Διαθήκης, των Θεσσαλονικέων, «γιατί όταν λένε ειρήνη και ασφάλεια, τότε θα έρθει πάνω τους ξαφνική καταστροφή». Έτσι, μπορούμε να δούμε σήμερα πολλές εκκλήσεις για ειρήνη και ασφάλεια ή ειρήνη και σταθερότητα, που φαίνεται σαν πρόσχημα για πολλών ειδών “παρεμβάσεις”.
Φυσικά, εδώ έχουμε τις τεχνολογικές ή τεχνοκρατικές παρεμβάσεις. Το 2022, είδαμε ένα εκτελεστικό διάταγμα να βγαίνει από τον Λευκό Οίκο του Προέδρου Μπάιντεν. Και αυτό, σκέφτηκα ότι ήταν αρκετά ενδιαφέρον, ένα τμήμα του διατάγματος, “οι τεχνολογίες γενετικής μηχανικής – οι τεχνικές, πρέπει να τις επιδιώξουμε για να μπορέσουμε να γράψουμε κυκλώματα για τα κύτταρα και να προγραμματίσουμε προβλέψιμα τη βιολογία με τον ίδιο τρόπο που γράφουμε λογισμικό και προγραμματίζουμε υπολογιστές”.
Μου φαίνεται ότι αυτό είναι απλώς περισσότερο από την ίδια αντίληψη που κατανοεί το σώμα ως μηχανή, μια πολύ περιοριστική σκέψη σχετικά με τις δυναμικές, πολύπλοκες βιολογικές διαδικασίες και το πώς τα ανθρώπινα όντα τείνουν να τις υπεραπλουστεύουν και να τις χρησιμοποιούν. Από τη μία πλευρά, πολύ καλές μεταφορές, αλλά είναι και παραπλανητικές μεταφορές. Κάθε, τόσοι πολλοί άνθρωποι σκέφτονται τους βιολογικούς μηχανισμούς ως μηχανήματα. Είναι χρήσιμο από τη μία πλευρά, αλλά καθόλου από την άλλη. Και στη συνέχεια έχετε στον Καναδά, την εξερεύνηση, τις πολιτικές θέσεις που διερευνούν τη βιοψηφιακή σύγκλιση, για την οποία ο επικεφαλής του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ μιλάει εδώ και αρκετό καιρό. Η ενσωμάτωση της ψηφιακής ταυτότητας και της βιολογικής ταυτότητας, κ.λπ.
Έτσι, όλα αυτά, μπορούν να βρεθούν σε κυβερνητικά έγγραφα θέσεων και λευκές βίβλους και πολιτικές. Και στη συνέχεια έχετε την ΕΕ που ξόδεψε ένα δισεκατομμύριο, ένα δισεκατομμύριο ευρώ, νομίζω, για τη νανοτεχνολογία, το γραφένιο, και στη συνέχεια την ανθρώπινη επαύξηση/αναβάθμιση του Ηνωμένου Βασιλείου, την αυγή ενός νέου παραδείγματος. Έτσι, έχουμε πολλές πραγματικά ενδιαφέρουσες τρανσουμανιστικές “παρεμβάσεις”.
— Εισηγητής: Απίστευτο. Έτσι τώρα, η επόμενη ερώτησή μου είναι, με ποιους τρόπους μπορεί η βιο-νανοτεχνολογία να αλλάξει τη σχέση μεταξύ ατόμων και κυβερνητικών οργάνων ή εταιρειών;
— Dr. Broudy: Λοιπόν, νομίζω ότι έχω μια διαφάνεια γι’ αυτό. Υπάρχουν πολλές καλές διαφάνειες, αλλά στην πραγματικότητα δεν ετοίμασα καμία. Θα έλεγα ότι η διάκριση μεταξύ, αν κατάλαβα καλά την ερώτησή σας, στη διάκριση μεταξύ διοικητικών οργάνων και εταιρειών, τα διοικητικά όργανα θα ήταν σαν τις κυβερνήσεις, φαντάζομαι. Νομίζω ότι μπορείτε να ισχυριστείτε πως έχουν ουσιαστικά καταργηθεί. Ήταν ο Μουσολίνι που είπε ότι, “ο φασισμός είναι ο γάμος της βιομηχανίας και του κράτους” ;
— Εισηγητής: Σωστά.
— Dr. Broudy: Ο Bertram Gross το κάλυψε πραγματικά πολύ όμορφα αυτό το θέμα το 1980 στο βιβλίο του, «Friendly Fascism». Και προειδοποιούσε για μια νέα μορφή φασισμού που ξεπηδάει στον κόσμο, μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ο οποίος είναι, ξέρετε, ντυμένος και φανταχτερός και σας έρχεται με ένα κλείσιμο του ματιού και ένα χαμόγελο και υπόσχεται ειρήνη και ασφάλεια, ταχύτητα και αποτελεσματικότητα. Όλα, όλοι τα θέλουν σε έναν κόσμο όπου, είμαστε πιεσμένοι στην υπηρεσία και στις δουλειές από εννέα έως πέντε και πώς, ξέρεις, τι είναι η ζωή; Θέτουμε αυτά τα ερωτήματα σχετικά με το τι είναι η ζωή… και ξοδεύουμε τις περισσότερες από τις ώρες που είμαστε ξύπνιοι προσπαθώντας να μετακινηθούμε στη δουλειά μας [. . .] Και έτσι, ο Bertram Gross μίλησε γι’ αυτό σε μεγάλη έκταση. Είναι ένα λαμπρό βιβλίο. Θα το συνιστούσα ανεπιφύλακτα, “Φιλικός Φασισμός”. Γράφει λοιπόν για τα πραγματικά εξελιγμένα συστήματα συλλογής πληροφοριών και για τις αναδυόμενες μορφές απομακρυσμένης ηλεκτρονικής παρακολούθησης. Και είναι εκπληκτικό ότι το είδε αυτό τη δεκαετία του 1970. Δημιούργησε αυτό το βιβλίο. Και μια από τις παρατηρήσεις του είναι, ιδιαίτερα προφητική σήμερα, ότι έχει προκύψει ένα είδος σαγηνευτικού φασισμού. Και θέλω να πω το απόσπασμα σωστά :
«Πιο συγκεντρωμένος, αδίστακτος, κατασταλτικός και μιλιταριστικός έλεγχος από μια σύμπραξη μεγάλων επιχειρήσεων – μίας μεγάλης κυβέρνησης, η οποία θα διατηρήσει τα προνόμια των υπερπλουσίων, των εταιρικών επιτηρητών και των υψηλών αξιωματούχων της στρατιωτικής και πολιτικής τάξης».
Τώρα, αν αυτό δεν είναι, μια εικόνα αυτού που βλέπουμε σήμερα -σε αυτές τις συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα και την άνοδο όλων αυτών των παγκόσμιων φόρουμ μη εκλεγμένων ανθρώπων που λαμβάνουν αποφάσεις για τους πολίτες, τα ανθρώπινα όντα- δεν ξέρω τι είναι. Εννοώ ότι είναι μια λαμπρή περιγραφή και ξέρετε, σίγουρα φαίνεται θα έλεγα, ότι τώρα γινόμαστε μάρτυρες μιας νέας μορφής τεχνοκρατικής τάξης που καταλαμβάνει θέσεις εξουσίας και ισχύος.
Έτσι, η σχέση μεταξύ των νέων τάξεων πολιτών, ή υποκειμένων μπορούμε να πούμε, θα είναι ουσιαστικά μια σχέση μεταξύ αφέντη και υπηρέτη. Και φαίνεται ότι πολλοί άνθρωποι δεν θέλουν ή δεν μπορούν να δουν αυτό το παλιρροϊκό κύμα τεχνοκρατικού ελέγχου που έρχεται, το οποίο νομίζω ότι είναι μέρος του προβλήματος που αντιμετωπίζουμε όλοι μας, δηλαδή πώς θα βοηθήσεις τους ανθρώπους να δουν τι εκτυλίσσεται γύρω τους. Να κοιτάξουν μακριά από τα smartphones τους ή από τη μία ή την άλλη οθόνη και να αφυπνίσουν τους ανθρώπους σε αυτό που εκτυλίσσεται. Μεγάλο, μεγάλο πρόβλημα.
— Εισηγητής: Θα μπορούσε η ενσωμάτωση αυτών των τεχνολογιών να επιδεινώσει τις υπάρχουσες ανισότητες στην πρόσβαση στην υγειονομική περίθαλψη ή να δημιουργήσει νέα μορφή κοινωνικής διαστρωμάτωσης;
— Dr. Broudy : Νομίζω ότι μπορείτε να πάρετε μια πολύ ωραία αίσθηση της διαστρωμάτωσης, της κοινωνικής διαστρωμάτωσης, αν ανατρέξετε στα έγγραφα Proteus που κυκλοφόρησαν στα μέσα της δεκαετίας του 2000, νομίζω το 2007, 2008, και ο στόχος του προγράμματος Proteus ήταν να προσφέρει αυτό το είδος των σχολίων των εμπειρογνωμόνων που θα βοηθούσαν τους στρατηγικούς και υψηλόβαθμους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων, τους σχεδιαστές και τους αναλυτές με το είδος των, νομίζω ότι λένε, «out-of-the-box» ή «outside-the-box», εκτιμήσεων για την ανάλυση των εθνικών στρατιωτικών θεμάτων πληροφοριών. Και αυτό έγινε μέσα σε αυτό που ονομάστηκε κοινό, διυπηρεσιακό, διακυβερνητικό και πολυεθνικό περιβάλλον. Ωραίο ακρωνύμιο, JIM (Joint Ιnter -governmental, and Μultinational environment).
Αυτό που οραματιζόταν ο Proteus ήταν οι ESIs, δηλαδή οι άνθρωποι που θα κατοικούσαν μια μέρα τον κόσμο. Εξαιρετικά υψηλά λειτουργικοί άνθρωποι, ESIs. Έτσι, μπορείτε να δείτε τη νέα έννοια των κοινωνικών στρωμάτων στα ονόματα που δίνονται σε ανθρώπους, σε κατηγορίες ανθρώπων όπως οι «πειραγμένοι», οι « φρικαρισμένοι» και οι « σπασίκλες». Να επεκταθώ;
— Εισηγητής: Ναι, αν είναι δυνατόν, γιατί δεν είμαι σίγουρος ότι το ακροατήριό μας είναι εξοικειωμένο με αυτό.
— Dr. Broudy : Έτσι, οι ικανότητες των «πειραγμένων» προέρχονται από την ενσωμάτωση των τεχνολογιών της μοναδικότητας στα βιολογικά συστήματα των ατόμων. Έτσι, έχουμε βιοανάδραση και εικονική πραγματικότητα. Επίσης, οι άνθρωποι επιτυγχάνουν εξαιρετικές νοητικές καταστάσεις.
— Εισηγητής: Είναι απίστευτο, απίστευτο.
— Dr. Broudy: Ναι. Έτσι, η κατηγορία του «πειραγμένου» θα προσφέρεται σε έναν επιλεγμένο αριθμό, σε μια επιλεγμένη ομάδα ανθρώπων. Θα έχουν πρόσβαση σε τεχνολογίες μακροζωίας, και θα μπορούν να αξιοποιήσουν τα πλεονεκτήματα για να ζήσουν δεκαετίες περισσότερο από το συνηθισμένο. Και οι βελτιωμένοι, προβλέπεται ότι θα περιλαμβάνουν κάτι σαν τους mainstream ESIs, αυτούς που θα επωφεληθούν περισσότερο από αυτό το ευρύ μέτωπο τεχνολογιών.
Και μετά έχουμε τους φρικαρισμένους. Αυτοί είναι σαν νέες δημιουργίες, ξέρετε, cyborgs ή η επόμενη γενιά ανθρώπων με σημαντικά μηχανοποιημένα μέρη. Ίσως θυμάστε από τη δεκαετία του ’70, τον «Άνθρωπο των Έξι Εκατομμυρίων Δολαρίων».
— Εισηγητής: Ναι.
— Dr. Broudy: Θυμάστε αυτό το σόου;
— Εισηγητής: Θυμάμαι ότι ήταν μια σειρά, ένα επεισόδιο. Είμαι αρκετά μεγάλος για να θυμάμαι. Ναι. Ναι.
— Dr. Broudy: Θυμάμαι και αυτό. Οπότε, ναι, αυτή η κατηγορία μου θύμισε, όπως ο Steve Austin, ο άνθρωπος που μόλις και μετά βίας ζει, αλλά μπορούμε να τον ξαναφτιάξουμε, σωστά;
— Εισηγητής: Ναι.
— Dr. Broudy: Κλώνοι σχεδιασμένοι για μεμονωμένες λειτουργίες, ομαδικά μυαλά που λειτουργούν μέσω νοητικών συστημάτων ανοικτού κώδικα μέσω ενσωματωμένων κβαντικών τσιπ. Και οι φρικαρισμένοι θα θεωρηθούν ως οι ακραίοι της μοναδικότητας.
Και στη συνέχεια έχουμε την τελευταία κατηγορία, που είναι οι σπασίκλες, και πρόκειται για άτομα που βρίσκονται μάλλον στα κατώτερα στρώματα. Είναι άτομα που δεν έχουν βελτιωθεί και εξαρτώνται από τα φορέσιμα ηλεκτρονικά αντικείμενα. Ξέρετε, εξωτερικές συσκευές. Υποθέτω ότι μπορείτε να τοποθετήσετε πολλούς ανθρώπους σήμερα σε αυτή την κατηγορία, ξέρετε, είμαστε ένα μάτσο σπασίκλες που κυκλοφορούν με τα κινητά τους τηλέφωνα, και πρέπει να τα χρησιμοποιήσουμε για να επιτύχουμε ένα είδος ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε αυτή τη μελλοντική παγκόσμια κοινωνία.
Και θα έχουμε κάποια πρόσβαση σε υπερυπολογιστές και έλεγχο των εικονικών κόσμων που θα αξιοποιηθούν σε πλεονεκτήματα του πραγματικού κόσμου.
Και έτσι, ναι, έτσι παρατηρείται ακόμη και πίσω στο 2007, 2008, ότι οι σπασίκλες είναι ουσιαστικά ήδη ανάμεσά μας. Ξέρετε, είναι στη βιομηχανία υψηλής τεχνολογίας. Και έτσι, πολλές από τις ικανότητες που έχουν παρατηρηθεί ότι οφείλουμε στην τεχνολογία πιθανότατα θα θεωρούνταν μαγικές.
— Εισηγητής: Χμμ. Ναι. Ξέρετε… Ναι. Απλά αναρωτιόμουν, πώς η πρώτη κατηγορία που αναφέρατε νωρίτερα. Ξέρετε, πώς θα επιλεγούν οι άνθρωποι. Θα είναι, αν έχετε χρήματα, μπορείτε να κάνετε αίτηση για να έχετε όλη αυτή την ενίσχυση, ή θα επιλεγούν οι άνθρωποι που θα είναι στην πρώτη κατηγορία από τις τρεις που αναφέρατε;
— Dr. Broudy: Αυτή είναι μια πολύ καλή ερώτηση. Μου φαίνεται ότι ήδη κάνουμε αυτοεπιλογή. Εννοώ… . . Μου φαίνεται ότι, για παράδειγμα, σε ορισμένα μέρη της Ευρώπης, σε ορισμένες χώρες της Ευρώπης, από αναφορές που έχω ακούσει, κάποιοι, ιδιαίτερα νέοι άνθρωποι, κάνουν ήδη ουρά για το δικό τους φρικιό, ή το «τσιμπήματάκι» τους. Και θέλουν να ενσωματωθούν, για παράδειγμα, με νέα τσιπ που θα τους συνδέουν με τις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες.
— Εισηγητής: Ναι. Έτσι, αυτές οι τρεις κατηγορίες που αναφέρατε θα είναι ο υπηρέτης, σωστά; Όχι οι αφέντες που είναι από πάνω τους. Ξέρετε, οι τρεις που αναφέρατε θα θεωρηθούν υπηρέτες των, όπως λέμε, κρυπτοαφέντων.
— Dr. Broudy: Ναι, έτσι φαίνεται να είναι. Ναι, οπότε κάποιοι υπηρέτες θα έχουν εξαιρετικά υψηλές ικανότητες. Υποθέτω ότι ένας τρόπος με τον οποίο μπορείτε να το σκεφτείτε είναι οι νέες ταινίες που ήταν εξαιρετικά δημοφιλείς τα τελευταία, τουλάχιστον 10 χρόνια, οι “Avengers” και το “Superhero genre”. Το είδος των σούπερ ηρώων, όπου αρχίζεις να βλέπεις σχεδόν μια πολιτιστική προετοιμασία των αναβαθμισμένων οντοτήτων. Ναι, αυτό για το οποίο μιλάω, μοιάζει τόσο επιστημονικής φαντασίας. Έτσι, απίστευτα παράλογο, αλλά υπάρχει στη λογοτεχνία.
— Εισηγητής: Ωραία. Και Dr. Brody, πού μπορεί το κοινό μας να βρει το έργο σας. Αν θέλουν να μάθουν περισσότερα, μπορείτε να τους δώσετε κάποιες πληροφορίες για το πού μπορούν να βρουν τη δουλειά σας;
— Dr. Broudy: Είμαι συν-εκδότης ενός περιοδικού, Propaganda in Focus. Μερικά από τα άρθρα που, τα τελευταία χρόνια, επικεντρώθηκαν κυρίως σε θέματα COVID, τον Υπερ-ανθρωπισμό, μπορείτε να τα βρείτε εκεί. Είναι ένα διεπιστημονικό περιοδικό. Πολλοί πραγματικά ενδιαφέροντες συνεργάτες του περιοδικού. Όχι μόνο στον τρανσουμανισμό, αλλά… θέματα που έχουν δημόσια σημασία, όπου οι άνθρωποι γράφουν για όλα τα είδη των μορφών και των πρακτικών και των τεχνικών προπαγάνδας. Έτσι, πιθανώς το Propaganda in Focus θα ήταν μια καλή πηγή. Το άλλο, υποθέτω, μια βιβλιογραφία στο ResearchGate. Ορισμένες από τις επιλογές της έρευνας που έχω κάνει και δημοσιεύσει μπορούν να βρεθούν στο ResearchGate.
— Εισηγητής: Ναι. Ναι. Λοιπόν, έχετε κάποια ιστοσελίδα;
— Dr. Broudy: Δεν έχω.
— Εισηγητής: Δεν έχετε… Εντάξει.
— Dr. Broudy: Μόνο το ResearchGate.
— Εισηγητής: Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω θερμά, Dr. Brody. Είναι πολύ, πολύ, πολύ κατατοπιστική και πολύ. . . πολύ συναρπαστική έρευνα. Εργάζεστε σε κάποιο μελλοντικό σχέδιο, ένα ερευνητικό πρόγραμμα, αυτή τη στιγμή;
— Dr. Broudy: Ετοιμάζω ένα βιβλίο με τους συνεργάτες μου σε αυτόν τον τομέα. Έχουμε σκεφτεί μερικούς τίτλους. Νομίζω ότι είμαστε κοντά στον τίτλο του νέου βιβλίου. Πρόκειται για μια συλλογή προηγούμενων δοκιμίων και νέου υλικού που νομίζω ότι θα προκαλέσει μεγάλη έκπληξη. Πολύ, ναι, πολύ εκπληκτικό. Έχουμε κάνει μια βαθιά κατάδυση ειδικά στα λευκά έγγραφα, που έχουν δημοσιευτεί. Αναμένουμε κάποια στιγμή το φθινόπωρο να το έχουμε κυκλοφορήσει. Τα περισσότερα έχουν γραφτεί. Χρειάζεται επεξεργασία. Οπότε, ναι, θα το κυκλοφορήσουμε, ελπίζουμε το φθινόπωρο.
— Εισηγητής: Πολύ καλά. Σας εύχομαι καλή τύχη, Dr. Broudy. Σας ευχαριστώ πολύ.
— Dr. Broudy: Σας ευχαριστώ. Ναι. Καλή σας μέρα.
— Εισηγητής: Επίσης και σε σας.
Πηγές/ Σύνδεσμοι:
https://www.researchgate.net/publication/362694274_Cyborgs_R_Us_The_Bio-Nano_Panopticon_of_Injected_Bodies
https://www.researchgate.net/profile/Daniel-Broudy
https://indianstrategicknowledgeonline.com/web/pusa-brief.pdf
https://bidenwhitehouse.archives.gov/briefing-room/presidential-actions/2022/09/12/executive-order-on-advancing-biotechnology-and-biomanufacturing-innovation-for-a-sustainable-safe-and-secure-american-bioeconomy/
Επειδή η ανθρωπότητα έχει χάσει την μπάλα από την διεφθαρμένη ιατρική ,τις πλασματικές θρησκείες και τις ψεύδο επιστήμες δεν μπορεί να αντιληφθεί(και φυσικά και να αντιμετωπίσει τον κίνδυνο που θα ‘πρεπε να είχε αντιμετωπιστει , αφού τώρα είμαστε όχι στο παρά αλλά στο ΚΑΊ πέντε.) τo τι παίζεται με τα καινούργια νανορομποτ και με την διαφορετικότητα που αυτά εισάγουν σχετικώς με τα προηγούμενα (τα κλασσικά ρομποτ ή νανορομποτ ). Τα παλαιά ρομπότ μπορουσαν να συναρμολογηθούν (η να αυτό -συναρμολογηθούν) που αυτό σημαίνει …. παίρνω 30 ή 300 ή 3000 κομμάτια ΜΗ ΜΗΔΕΝΙΚΟΥ ΟΓΚΟΥ κάποιος τα βάζει σε μια σειρά και επιτυγχάνεται το επιθυμητό αποτέλεσμα. Με τα σημερινά ρομποτικά η κατασκευή (και άρα η ΒΑΣΙΚΉ ” ΙΔΕΑ”) είναι τελείως διαφορετική. Δεν έχουμε τρισδιάστατα κομμάτια , αφού η κατασκευή ξεκινά από ΔΎΟ διαστάσεων ρομποτακια (ΑΡΑ ΜΗΔΕΝΙΚΟΥ ΟΓΚΟΥ ) που εξελίσσεται σε τριών ( θυμίζει μίτωση κυττάρων….ποιος τα σχεδίασε??? ) .Άρα ουσιαστικως στην δεύτερη περίπτωση μπορούμε να μιλάμε για αναπαραγωγή (η αυτοαναπαραγωγη ) και όχι για συναρμολόγηση.( Στη στοιχειώδη γεωμετρία οι Αυτοτεµνόµενες επιφάνειες που η ένωση στο μπάλωμα τους δεν ειναι 1-1 καλούνται Εμβάπτιση επιφάνειας .Από εκεί μπορεί να “δημιουργηθεί ” μια καμπύλη ,η τρίτη διάσταση…. Σας θυμίζει κάτι η λέξη???).
Θα χρειαστεί ένας κλέφτης για να πιάσει έναν κλέφτη. Θα χρειαστεί ένας Θεός για να σταματήσει έναν Θεό. Θα χρειαστεί ένας φονιάς για να σκοτώσει έναν φονιά. Θα χρειαστεί ένα ρομπότ για να εξουδετερώσει ένα ρομπότ.( Στην τελευταία περίπτωση μας κάνει και ο “ανθρωπος των 6 εκατομμυρίων “,που αναγράφεται και στο άρθρο )
Άλλο πράγμα ο ανοιχτοματης και άλλο ο αυγουλοματης. Γι’αυτό αφήστε αυτούς που σκέφτονται και έχουν εκπαιδευτεί γι’αυτό , να κάνουν την δουλειά τους γιατί η ανθρωπότητα είναι σε θανάσιμο κίνδυνο.
Υγ1. Βλέπετε καμία ομοιότητα των δισδιάστατων νανορομποτ που προσφάτως έχουν εισαχθεί εις την ανθρωπότητα με τις δισδιάστατες εικόνες των “αγίων” που υπάρχουν στις διάφορες κάλπικες θρησκείες και που οι ανεγκεφαλοι ειδωλολατρες του ξύλου τις προσκυνούν???. Απο πλευράς χαρακτηριστικων ειναι τα ίδια , έχουν διαφορά ή έχουν σχέση Αφέντη-σκλαβου???
2. Υπάρχει λύση για όλα ,αρκεί να ακολουθήσετε την μοναδική αληθινή Θρησκεία του πλανήτη. Μπορείτε να γίνετε καλύτεροι, δυνατότεροι ,γρηγορότεροι.Το μόνο πράγμα που δεν μπορεί να γίνετε είναι ΟΙ ΔΟΥΛΟΙ ΤΟΥ ΠΥΡΙΤΙΟΥ και της ΑΝΟΡΓΑΝΗΣ ΧΗΜΕΊΑΣ.