ΕΞΩΔΙΚΟ στον Χαρδαλιά: Έχεις τρεις μέρες να αποδείξεις επιστημονικά πως η μουσική προκαλεί υπερμετάδοση του ιού

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Θεάματος Ακροάματος απάντησε με εξώδικο στον Χαρδαλιά, μετά τις οργισμένες δηλώσεις του για την μουσική.

«Να μας χορηγήσετε άμεσα, εντός τριών ημερών, όλες τις μελέτες», του είπαν.

Συγκεκριμένα, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Θεάματος Ακροάματος (ΠΟΘΑ) έστειλε εξώδικο για τις δηλώσεις του υφυπουργού Πολιτικής Προστασίας σχετικά με την μουσική στην εστίαση.

Υπενθυμίζεται πως την Παρασκευή 28 Μαΐου ο Νίκος Χαρδαλιάς, απάντησε με οργή σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με το ζήτημα της μουσικής στα καταστήματα εστίασης αλλά και το γεγονός ότι εστιάτορες ετοιμάζουν «αντάρτικο» στο θέμα αυτό.

Όπως ισχυρίστηκε, η μουσική αυξάνει το ρίσκο μετάδοσης του ιού. Συμπλήρωσε, δε, ότι αυτό έχει αποδειχθεί από επιστημονικές μελέτες, καθώς η μουσική συνδυάζεται με τραγούδι (άρα περισσότερα σταγονίδια στον αέρα), χορό και αλκοόλ.

«Η μουσική είναι συνδυασμένη με τον χορό. Χορός σημαίνει μη τήρηση μέτρων και αποστάσεων. Επίσης η μουσική εκ των πραγμάτων είναι συνδυασμένη με το αλκοόλ. Το αλκοόλ δημιουργεί κάποιες καταστάσεις, οι οποίες είναι πολύ χαλαρές σε σχέση με την τήρηση των μέτρων. Αυτή η λογική πρέπει να σταματήσει», υπογράμμισε ο Νίκος Χαρδαλιάς, κάνοντας πολλούς να αναρωτηθούν αν έχει διατελέσει ιμάμης σε μουσουλμανική χώρα.

Θυμηθείτε το περιστατικό:

Μετά από αυτό, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Θεάματος Ακροάματος ζητεί από τον υφυπουργό να παραθέσει εντός 3 ημερών επιστημονικά στοιχεία που να αποδεικνύουν τους ισχυρισμούς πως η μουσική σε εξωτερικούς χώρους προκαλεί υπερμετάδοση του κορωνοϊού και τον κατηγορεί πως ενοχοποιεί τον χώρο του Πολιτισμού.

Αναλυτικά το κείμενο της εξώδικης διαμαρτυρίας:

«Την Παρασκευή 28.5.2021 ως Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, ερωτώμενος για την απαγόρευση της μουσικής στην εστίαση, απαντήσατε ότι “Η μουσική αυξάνει το ρίσκο της μετάδοσης του ιού και αυτό έχει αποδειχθεί παγκοσμίως από μεγάλα ερευνητικά και πανεπιστημιακά ιδρύματα και όλους τους λοιμωξιολόγους”. Δεν είναι η πρώτη φορά που ως υφυπουργός ενοχοποιείτε τη μουσική για την μετάδοση του ιού. Το προηγούμενο καλοκαίρι, αν και οι χώροι πολιτισμού λειτουργούσαν με αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα και πληρότητα που έφτανε στο, απαγορευτικό για κάθε παραγωγή, 30%, ενώ την ίδια στιγμή άλλοι κλάδοι όπως οι μεταφορές, λειτουργούσαν με πληρότητα 85% ή ακόμα και 100%, ανακοινώσατε την αναστολή όλων των εκδηλώσεων άνω των 100 ατόμων, ανεξάρτητα από την χωρητικότητα των θεάτρων. Η εξαγγελία σας αυτή δεν αποτυπώθηκε σε Υπουργική Απόφαση, αλλά προκάλεσε ένα ντόμινο ακυρώσεων των πολιτιστικών εκδηλώσεων, που άφησαν χωρίς αποζημίωση και στοιχειώδεις πόρους διαβίωσης χιλιάδες συναδέλφους μας.

Στα τέλη Οκτωβρίου πάλι στοχοποιήθηκε ο Πολιτισμός, αφού ήταν ο μόνος κλάδος που έκλεισε καθολικά, δύο εβδομάδες πριν το γενικό λοκντάουν, παρά το ότι κατά την θερινή λειτουργία δεν υπήρξαν στοιχεία για μετάδοση του ιού στις ανοιχτές πολιτιστικές εκδηλώσεις.

Αντίθετα, μελέτες που έγιναν στο εξωτερικό έδειξαν ότι με τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων, οι πολιτιστικές εκδηλώσεις δεν ευθύνονται για υπερμετάδοση του ιού. Σας παραπέμπουμε στην έρευνα που διενεργήθηκε από εταιρείες διοργάνωσης φεστιβάλ και από το νοσοκομείο Germans Triasi Pujol, αφού σε ροκ συναυλία στη Βαρκελώνη στις 27 Μαρτίου, σε ένα κοινό 5.000 ατόμων βρέθηκαν μόνο έξι κρούσματα εκ των οποίων τα τέσσερα δεν συνδέονται ευθέως με την συναυλία.

Είναι φανερό ότι η οριζόντια απαγόρευση της μουσικής στην εστίαση, ανεξάρτητα από προϋποθέσεις, δηλαδή αν είναι ζωντανή ή ηχογραφημένη, από τα ντεσιμπέλ στα οποία εκπέμπεται, σύμφωνα με τη σχετική άδεια κάθε καταστήματος, προκαλεί τεράστια οικονομική ζημιά στον κλάδο μας, αφού στερεί θέσεις εργασίας και πνευματικά και συγγενικά δικαιώματα από καλλιτέχνες που συχνά δεν έχουν άλλο έσοδο. Ταυτόχρονα αυξάνει την δυσπιστία του κοινού ως προς την μουσική, στοχοποιώντας τη, έστω και έμμεσα, ως υπεύθυνη για υπερμετάδοση του ιού.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ

και με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματός μας και ειδικότερα επειδή αρνούμαστε όλους τους ισχυρισμούς σας

ΖΗΤΟΥΜΕ

να μας χορηγήσετε άμεσα, εντός τριών ημερών από τη λήψη της παρούσας, όλες τις μελέτες στις οποίες αναφέρεστε, οι οποίες να αποδεικνύουν τους ισχυρισμούς σας ότι η μουσική σε εξωτερικούς χώρους με την ένταση που ορίζεται από το νόμο, ανεξαρτήτως πανδημίας, προκαλεί υπερμετάδοση.

Ακόμη, ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ να μην δημιουργείτε αναστάτωση και δυσπιστία στον πολύπαθο κλάδο μας, με αναπόδεικτες, επιπόλαιες και αστήρικτες δηλώσεις. Για την κυβέρνηση μπορεί να είναι άλλο ένα επικοινωνιακό παιχνίδι, αλλά για μας είναι ο τρόπος βιοπορισμού μας, η κοινωνική συνεισφορά μας, η δημιουργικότητά μας, οι ζωές μας.

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ

επιφυλασσόμαστε κάθε νόμιμου δικαιώματός μας και από τη ζημιά που μας προκαλείτε και για την ηθική βλάβη των μελών μας».


el.gr

Δείτε περισσότερα

Related Articles

2 Comments

  1. Παγκόσμιο ρεζιλίκι: Βίαιη σύλληψη γυναίκας ,επειδή τραγουδούσε σε πλατεία της Ρόδου! (βίντεο) (upd)
    .
    https://oimaskespeftoun.blogspot.com/2021/06/upd.html
    .
    Στην «Κολομβία των Βαλκανίων» απαγορεύεται να τραγουδάς
    .
    Μπροστά σε ένα απίστευτο σκηνικό βρέθηκαν τουρίστες και ντόπιοι Έλληνες στην πλατεία της παλιάς πόλης της Ρόδου, όταν μία γυναίκα θέλησε να κάνει το πιο απλό και φυσικό πράγμα του κόσμου, το οποίο όμως είναι πλέον παράνομο στην Ελλάδα του 2021: Να τραγουδήσει!
    Να τραγουδήσει, έτσι απλά, όπως φαίνεται στο βίντεο, χωρίς μουσική, χωρίς μπάντες, χωρίς καν ηχητική υπόκρουση.
    Να τραγουδήσει απλά, ανθρώπινα!
    .
    ΣΩΣΑΝΕ ΤΟ ΝΗΣΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΚΟΠΟΙΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ.ΕΥΓΕ…………

  2. Δωσε θαρρος στον χωριατη ( ΧΑΡΔΑΛΙΑ ) να σε ανεβει στο κρεββατι ( για να σε …μαμησει ). Οταν ψηφιζονται τετοια ατομα και τετοια κομματα , ειμαστε δυστηχως αξιοι της μοιρας μας !!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button